Štefan Markuš
Od skončenia strednej školy som mal jasnú predstavu, že raz chcem pracovať „v reklame“. Postupne sa mi vynáral celý marketingový obraz, ktorý sa mi spojil v slove KOMUNIKÁCIA.
Hneď po škole som nastúpil do agentúry Monarch, v ktorej boli eventy, street promotion aktivity, reklamné spoty, osobný predaj a aj TV produkcia každodenným chlebíčkom. Zažil som výnimočné ročníky Ceny Tatra banky za umenie, rebranding Globtelu na Orange aj vznik Plesu v Opere. Veľká škola komunikácie na konci deväťdesiatych rokov.
Prešiel som na klientskú stranu ako komunikačný manažér vo VÚB banke so zodpovednosťou za biznis segment, asset management a dôchodkovú správcovskú spoločnosť. Získal som nové skúsenosti tvorby reklamných kampaní a všetkých typov POS materiálov. Najväčšou skúsenosťou bol vznik dôchodkovej správcovskej spoločnosti VÚB Generali na zelenej lúke za 6 mesiacov: nový brand, web, masívna komunikácia … kto má viac ako 35 si iste pamätá, že predsa nechceme drieť celý život ako kôň a skončiť chudobní ako kostolná myš. 😉
Získané skúsenosti som zúročil počas 9 rokov ako komunikačný manažér v O2 Slovakia. Od start-upu až po násobného operátora roka, od tlačítkových telefónov po phablety. Realizácia eventov a podpora internej komunikácie ako povinná jazda, avšak nové znalosti mi priniesol sponzoring a promotion aktivity. Pod mojou taktovkou O2 Anjeli predali desaťtisíce predplatených kariet a naučili ma pracovať s tou najťažšou kategóriou – ľuďmi. Samozrejme náročné festivalové projekty s jedinečnou drevenou poschodovou stavbou a takmer 100-člennými tímami promotérov sú asi najdôležitejšími míľnikmi v mojom pracovnom živote.
Štefan Markuš