Sponzoring a CSR

Sponzoring považujeme za jeden z najkomplexnejších nástrojov, ktorý ponúka mediálny priestor spolu s možnosťou osobne komunikovať s vybranou komunitou a získať si jej priazeň. Je to spolupráca založená na partnerstve, a preto je potrebné nájsť konsenzus medzi očakávaniami obidvoch strán. Vieme do týchto vzťahov aktívne vstúpiť, a zároveň navrhnúť kreatívne riešenie aktivít na mieste, ktoré prinesú osoh nielen pre návštevníkov, ale aj obe zainteresované strany.

Sponzoring je najrýchlejšia cesta, ako si získať komunity. Vašu značku vieme so sponzorovaným projektom efektívne prepojiť a vyťažiť zo spolupráce maximum.

Spoločenská zodpovednosť firiem je rovnako prierezovou komunikačnou aktivitou, ktorá nielen zlepšuje imidž firmy, ale aj zvyšuje zaangažovanosť a lojalitu vlastných zamestnancov. Spoluvytvorili sme občianske združenie dobré miesto pre klienta HB Reavis a pomáhame s komunikáciou jeho kľúčových aktivít, ako je revitalizácia Landererovho parku či námestia Slobody.

Čím sa ešte môžeme pochváliť:

  • od roku 2017 pripravujeme na kľúč jedno z najkomplexnejších podujatí, Divadelných ocenení sezóny – DOSKY;
  • realizácia promotion konceptu Oáza Peugeot Dakar pre klienta Peugeot, sponzora festivalu Pohoda v roku 2017;
  • 8 rokov riadenia sponzoringovej stratégie pre značku O2;
  • boli sme 8 rokov súčasťou slovenských festivalov a priniesli sme na Pohodu prvý online program (SMS reminder) v ére klasických mobilných telefónov a prvú požičovňu externých nabíjačiek;
  • koncept PEUGEOT Oáza Dakar na Pohode 2017;
  • prvý slovenský Snowboard Big air s medzinárodnou účasťou;
  • vybudovanie bežeckého portálu BEH SI TY.